Victoria Secret Fashionshow

New York – De Victoria Secret Fashionshow in New York is net als elk jaar een groot succes. Doutzen Kroes, Nederlands topmodel, presenteert de show en loopt uiteraard mee op de catwalk.

Op de catwalk in New York, op 17 december 2012, vindt een geslaagde modeshow plaats van Victoria Secret. Evenals dit jaar, heeft het merk goede shows neergezet. Dit jaar treden Bruno Mars, Rihanna en Justin Bieber op tijdens de modeshow.

De modellen dragen prijzige lingeriesetjes, waarvan de bedragen oplopen tot bijna twee miljoen dollar. Daar bovenop dragen de modellen grote hoeden, vleugels en andere accessoires. Tijdens het programma wordt de kijker meegenomen om achter de schermen te kijken. Zo kan men zien dat niet alles vlekkeloos verloopt.

Net als dit jaar zal het merk in 2013 weer een Fashionshow organiseren. Als alles goed verloopt blijven de modellen bij dit merk. Daaronder vallen onder anderen Doutzen Kroes, Miranda Kerr, Candice Swanepoel en Alessandra Ambrosio.

Bron: NET 5,  21.25 – 22.25, 17 december 2012

2 thoughts on “Victoria Secret Fashionshow

  1. New York= NEW YORK
    Ik heb een paar problemen met dit dossier. Allereerst: de inleiding ontbreekt. Waarover gaat het hier. Bij het doorlezen ervan kan ik er met de beste wil van de wereld geen echte subcultuur in ontdekken. Welke heb je hier op het oog? Al lezend kom ik dan ook tot de conclusie dat dit een algemene modeblog is geworden. Tenzij je mij van het tegendeel kunt overtuigen met een duidelijke inleiding waarin een link wordt gelegd naar de dossierdelen. Zo niet, dan wordt het cijfer een 5.

  2. In reactie op jouw mail: je moet mij niet in een mail (met link) uitleggen dat het hier om een nieuw Amerikaans fenomeen gaat met een geheel eigen jargon. Dat had je in je (nu ontbrekende) inleiding moeten doen. Mijn voorstel (bij wijze van herkansing): schrijf een goede inleiding en maak een tweede bericht waarin je (probeert) te omschrijven wat de kenmerken van zo’n fashonista m/v zijn. Als je die plaatst (mij mailen wanneer ze in dit weblog geplaatst zijn) laat ik de 5 veranderen in een 6.

Leave a Reply

